Höst

Nu var det ett tag sen :) Händer väl inte så mkt just nu. Mitt liv känns ganska kaotiskt, och jag stressar upp mig som fan med jämna mellanrum, men jag försöker få ordning på det. :)

Det är höst nu och det känns faktiskt bra. Har väl kännt av mörkret lite, tror att man alltid blir lite små deppig ibörjan, när det ändras om från att vara ljust i stort sett hela tiden, till att bli mörkt vid åtta typ? men det är väl det som är charmen lite grann tror jag. Man får sätta sig ner och fundera lite över livet, tänka efter hur det är, och hur man vill ha det, och sedan bestämma sig för att komma dit. Man får försöka se det positiva i allt :)

Sen kanske det är en fördel om man som mig föredrar höst/ vår framför sommaren :)

Pluggar matte just nu, det går väl sådär. Blev ändringar med det, skulle egentligen plugga matten under ett halvår, med några lektioner iveckan, men så blev det inte. Slutade med att jag nu läser på distans i fem veckor.. Får hoppas att det funkar, men jag kan ju tala om att det inte är lätt.

Snart är det även dags för att söka in på högskolan. Är otroligt nervös över det. Kommer inte våga titta på svaret när det kommer. Ska iaf göra högskoleprovet, så jag hoppas att det hjälper mig :)

Det var allt för nu, see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0